Kruiswijk

Case

Al decennia lang opererend onder de naam Kruiswijk Vlist, heeft het familiebedrijf de stap genomen naar een nieuw pand om zo de groei te realiseren die het ambieert.

Als opdrachtgever van het eerste uur zijn we recentelijk een spade dieper gegaan om te ontdekken waarom ze doen wat ze doen. Na een creatieve workshop hebben we een manifest geschreven wat in essentie de ziel van de organisatie beschrijft.

Corporate video

Samen zijn we op zoek gegaan naar het waarom van het bedrijf. Wat drijft Kruiswijk, en waarom doen ze wat ze doet? Dit verhaal is het manifest van Kruiswijk. Dit manifest vormt de basis voor de corporate video, een kijkje in hun DNA. Het verhaal van, in dichtvorm:

Identiteit

Het donkerblauw-oranje wagenpark van Kruiswijk is altijd een belangrijke basis geweest voor de herkenbare imago van dit familiebedrijf uit de polder. Alle huisstijldocumenten- en uitingen zijn binnen de identiteit zo ontworpen dat die herkenbaarheid gewaarborgd blijft.

Website

Ook de website van Kruiswijk is in een nieuw jasje gestoken. Uitgaande van de structuur die kruiswijk.eu al had is er een redesign gemaakt. De 6 hoofdpijlers zijn leidend in de navigatie. Via deze disciplines, die je zowel in het menu als op de homepage zelf vindt, navigeer je door de website en kom je meer te weten over de duidelijke aanpak van Kruiswijk. Via mobiel, tablet of desktop blijf je zo op de hoogte van de actuele Kruiswijkprojecten.

Bekijk Kruiswijk.eu

Wervingscampagne

De doelgroep waar Kruiswijk zich met deze campagne in het bijzonder op wil richten is jongeren. Maar hoe bereik je deze groep en hoe maak je ze enthousiast voor de grond- sloop en infrasector? Door middel van posters op scholen en het plaatsen van posts op Facebook hebben we heel gericht de gewenste groep van jongeren tussen de 15–25 jaar als target gesteld.

Om inzicht te krijgen in het aantal geïnteresseerden hebben we een inschrijfpagina gemaakt. Kruiswijk kan zo van te voren zien of de bezoekers werkzoekend zijn of vanuit interesse een bezoekje brengen aan het bedrijf. Schrijf je nu in en ontvang een goodiebag!

Social campagne

Om jongeren te bereiken zijn Facebook en Instagram zeer geschikt. Drie verschillende posts zijn ingezet om deze doelgroep te bereiken, waaronder een carrousel waarin de activiteiten verbeeld zijn. Door middel van geselecteerde interesses, zoals techniek (sectoren), bouwvakker (functies) en Caterpillar (merken) hebben we ervoor gezorgd dat een specifieke groep van deze jongeren de Kruiswijk post te zien krijgt op zijn of haar Facebook tijdlijn.

Aan deze case heeft dit team gewerkt

Ewout
strateeg
Lilian
projectmanager
Lusanne
designer
Matthijs
developer
Reinier
algemeen directeur
Thijs
designer
Arjan
creatief directeur
Bert
designer

Meer weten over deze case?

Bel, e-mail of Whatsapp Arjan

0182 - 384 233

Stuur ons een appje

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding