Case

Lekkerkerker Groep

Disciplines: Branding, Design, Websites, Print

Werken voor familiebedrijven is misschien wel het mooiste wat er is. Mariska en Niels Lekkerkerker zagen de noodzaak in om meer eenheid te brengen in hun bedrijven en deze te scharen onder één verbindende paraplu; de Lekkerkerker Groep.

Zeven unieke bedrijven, met verschillende producten en doelgroepen. Maar met één duidelijke overeenkomst: de zuivel stroomt letterlijk door de aders. Prachtige, gezonde bedrijven met een duidelijke visie op de toekomst.

Branding

Om deze eenheid meer betekenis te geven, was een plan op strategisch niveau nodig. We herzagen de merk- en organisatie architectuur en vertaalden dit grondig door naar een structuur die goed aansluit bij zowel de producten en de doel- groepen van alle bedrijven. Het resultaat: een gezonde communicatiebasis en een sterke fundering voor toekomstige groeiambities.

Als sluitstuk realiseerden we het jubileumboek: een mijlpaal voor 100 jaar bedrijvigheid binnen de Lekkerkerker Groep en een erepodium voor oprichter Kees Lekkerkerker.

Yoghurttap en Mr. Spork

In steeds meer supermarkten duikt hij op: de yoghurttap. Verse yoghurt uit de automaat met een topping naar keuze (bijvoorbeeld muesli of vers fruit). Wij verzorgden het design van de tap. Met het ontwerp sturen we op gebruiks- en bedieningsgemak.

Ook lekker gezond is Mr. Spork! Romige yoghurt met vers fruit voor onderweg. Door de Zuivelmakers ontwikkeld, door ons vormgegeven. Lekker hoor...

Dit team heeft gewerkt aan dit project

Arjan
creatief directeur
Lilian
projectmanager
Marco
orderbegeleider
Matthijs
developer
Pauline
designer
Reinier
algemeen directeur
Geri
developer
Ewout
strateeg

Meer weten over deze case?

Bel, e-mail of Whatsapp Arjan

0182 - 384 233

Of stuur ons een appje

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding